
Zaměříte se na revoluční využití chatbotů a voicebotů, které mění způsob komunikace a interakce se zákazníky, a posvítíte si na to, jak trénovat vlastní modely.
Podíváte se také na to, jak aplikovat AI v IT struktuře, při hluboké analýze dat nebo při přípravě obchodní strategie. Zaměříte se také na otázky bezpečnosti a etické aspekty využití AI. Konference nabídne pohled na nejnovější trendy a inovace a vy můžete být u toho.
Témata:
- Zákaznická péče a komunikace se zákazníky prostřednictvím AI
- AI a personalizace zákaznické zkušenosti
- Role AI a strojového učení v automatizaci firemních procesů
- Analýza dat a efektivní AI nástroje
- Návratnost investic do AI
- Příležitosti a hrozby spojené s AI v kyberbezpečnosti
- Vliv AI na pracovní trh a rozvoj nových dovedností
- Regulace a legislativní rámec AI
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Šárka Albrechtová / Conference & Account Manager / sarka.albrechtova@iinfo.cz / +420 607 008 890