Alles für den Gast Herbst 2021

Agentura CzechTrade pořádá pro české firmy společnou účast na mezinárodním veletrhu gastronomie a hotelnictví Alles für den Gast Herbst 2021.

Veletrh Alles für den Gast je největším a nejnavštěvovanějším veletrhem v oboru hotelnictví a gastronomie zaměřený především na restaurační a hotelové zařízení, gastronomickou techniku a vybavení pro kuchyně a velkokuchyně spolu s prezentací gastronomických specialit. V Rakousku je veletrh považován za nejdůležitější událost v oboru gastronomie a hotelnictví. V roce 2019 se akce zúčastnilo 750 vystavovatelů a navštívilo ji téměř 50 000 osob. Výstava slouží nejen jako možnost k navázání nových obchodních kontaktů, ale také k představení aktuálních trendů. Více informací

Datum konání
06.11.2021 - 10.11.2021
Typ akce
Veletrh, výstava
Země určení
Rakousko Rakousko
Místo konání
Salzburg
Další akce v kategoriích

CzechTrade podporuje firmy při jejich pronikání na zahraniční trhy, proto kromě vlastní realizace společné expozice, nabízí doprovodné služby, jakými jsou např. oslovení potenciálních partnerů s cílem podchytit jejich zájem, osobní asistence během veletrhu nebo aktivní účast při jednáních s obchodními partnery.

Společné expozice umožní prezentaci těm firmám, které neplánují samostatný stánek. Navíc díky službám zahraniční kanceláře CzechTrade navštěvují národní stánek zájemci o spolupráci s českými dodavateli, což zvyšuje šance na úspěšný vývoz.Proč se investice do veletrhu Alles Für Den Gast Herbst vyplatí?

Proč byste se měli prezentovat právě na veletrhu Alles für den Gast Herbst 2021:

  • Veletrh Alles für den Gast si za léta svého konání získal významnou pozici mezi rakouskými veletrhy. Akce se každoročně těší bohaté návštěvnosti firem, které představují špičku ve svém oboru a nabízí tak vynikající možnost získaní přehledu o inovacích a novinkách a navázaní kontaktů s potencionálními partnerskými firmami.
  • Veletrh se pyšní vysokou úrovní spokojenosti návštěvníků. Celkovou spokojenost s průběhem veletrhu a s jeho organizací v roce 2017 vyjádřilo přibližně 93 % účastníků průzkumu, devět z deseti návštěvníků uvedlo, že z návštěvy veletrhu profitovalo. Téměř všichni respondenti (99,3 %) by tuto událost doporučili dále. Sedm desetin (69,8 %) uvedlo, že oblíbenost výstavy Alles für den Gast bude i nadále růst. Dvě třetiny respondentů referovalo, že našli nové produkty a nové společnosti se zajímavým nabídkami.
  • O úspěšnosti minulých ročníků veletrhu svědčí skutečnost, že 40 % návštěvníků využilo tuto událost k nákupu přímo na místě a kolem 62 % chtělo později objednat produkty a služby na základě návštěvy veletrhu.
  • Odborná veřejnost si cení jak velkého výběru sortimentu a atmosféry veletrhu, tak vysokého počtu vystavovatelů v daném odvětví, přítomnosti významných vystavovatelů a v neposlední řadě také zaměření veletrhu vzhledem k aktuálnímu vývoji v oboru a na trhu.
  • V roce 2019 na veletrhu v Salzburgu vystavovalo 750 firem z Rakouska a zahraničí (bezmála třetina zahraničních vystavovatelů byla ze sousedních zemí Rakouska) a mezi nimi se představili mnozí lídři ve své oblasti.
  • Dalších 220 firem bylo zapsáno na čekací listinu se zájmem o účast. Veletrh navštívilo téměř 50 000 odborných návštěvníků. Jedná se o nejnavštěvovanější B2B veletrh nejen z portfolia společnosti Reed Messe, ale také v celém Rakousku.
  • Akci doprovází pestrý doprovodný program orientovaný na novinky a trendy v oboru. Novinkou roku 2019 byl tzv. „veganský svět“ (Vegane Welt) a otevření venkovní prezentační plochy. V letošním roce se připravuje speciální prostor pro „Dobrodružný svět veganství“ (Erlebniswelt Vegan), sekce pro Start-upy, tzv. Gastro-Hackathon či karierní koutek.

Oborové zaměření:

  • Gastronomické speciality
  • Pochutiny
  • Nápoje
  • Vybavení kuchyní a velkokuchyní
  • Gastrotechnika
  • Vybavení a příslušenství pro restaurační a hotelová zařízení
  • Komunikační a informační technologie
  • Elektronické zpracování dat v hotelnictví
  • Franšízové systémy
  • Pracovní oděvy a hotelový textil
  • Hygienické prostředky
  • Venkovní zahrádky a zimní zahrady a wellness

Českým firmám nabízí agentura CzechTrade komplexní servis přípravy a realizace osobní účasti s prezentací ve společné expozici s řadou doprovodných asistenčních služeb:

  • Plocha 68 m2 na společné expozici čelního stánku v hale 10 (celková expozice má dispozici poloostrov – otevřená ze 3 stran)
  • Stavba expozice včetně grafiky na stěny, umístění loga do štítu, osvětlení, připojení k internetu
  • Zařazení do katalogu vystavovatelů
  • Logistická pomoc při výběru a zajištění hotelu a transportu
  • Základní občerstvení
  • Zajištění připojení energií a vody
  • Vybavení nábytkem
  • Vystavovatelské průkazy a parkovací karty
  • Vytvoření stručného informačního profilu firmy v němčině na základě vámi dodaných materiálů a jeho zveřejnění na webových stránkách naší kanceláře ve Vídni
  • Osobní asistence během veletrhu a v případě potřeby aktivní účast pracovníků kanceláře CzechTrade Vídeň při jednáních s Vašimi obchodními partnery

Podrobnosti ke společné prezentaci na veletrhu najdete v přiložené pozvánce.

Pracovníci agentury CzechTrade rádi zodpoví veškeré vaše dotazy týkající se forem prezentace, doprovodných služeb, vhodnosti veletrhu pro váš výrobek/službu nebo poradí, jak se nejlépe na veletrh připravit.

Přihlašování na akci bylo ukončeno.

Kontaktní informace

Pořadatel/gestor
Mgr. Jesenská Zuzana / Exportní konzultant / zuzana.jesenska@czechtrade.cz / +420 224 907 566