Veletrh BSDA 22 je nejdůležitější regionální událostí v sektoru obrany a bezpečnosti. Veletrh je rozdělený do tří hlavní kategorií, jakými jsou Military, Aerospace a Security, přičemž své místo zde mají i ostatní technologie a příslušenství. Na BSDA 2022 se setkávají výrobci, distributoři a zástupci relevantních státních organizací z celého regionu.
CzechTrade podporuje firmy při jejich pronikání na zahraniční trhy, proto kromě vlastní realizace společné expozice, nabízí doprovodné služby, jakými jsou třeba oslovení potenciálních partnerů s cílem podchytit jejich zájem, osobní asistence během veletrhu nebo aktivní účast při jednáních s obchodními partnery.
Společná expozice umožní prezentaci těm firmám, které neplánují samostatný stánek. Navíc díky službám zahraniční kanceláře CzechTrade navštěvují národní stánek zájemci o spolupráci s českými dodavateli, což zvyšuje šance na úspěšný vývoz.
Proč byste se měli prezentovat právě na veletrhu BSDA 2022:
- Více než 300 vystavovatelů z 25 zemí (70 % z Evropy, 20 % z Asie, 10 % z Ameriky).
- Delegace zástupců institucí ozbrojených sil z více než 20 zemí světa.
- Vysoce specializovaný veletrh zaměřený na kvalitu.
- Prezentace a podpora českých výrobců na nejvýznamnější akci v regionu.
- Organizace setkání s relevantními partnery.
- Podpora ZÚ Bukurešť a dalších státních institucí.
- Roční výdaje na armádu: 2 % HDP, 20 % z této částky jde na obměnu výzbroje.
- Plánované tendry: 4×4 ozbrojená i neozbrojená vozidla, 6×6 a 8×8 nákladní vozidla, radary, UAV/UAS, útočné pušky, transportní a útočné helikoptéry, rakety a další.
Oborové zaměření:
- 1. den: Navy Force Conference
- 2. den: Land and Air Forces Conferences
- 3. den: Cyber Defence Conference
Českým firmám nabízí agentura CzechTrade komplexní servis přípravy a realizace osobní účasti s prezentací ve společné expozici s asistenčními službami přímo od pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade Rumunsko:
- Agentura CzechTrade zajišťuje plochu cca 40 m2 pro umístění kolektivní české expozice v hlavním pavilonu veletrhu.
- Vyřízení veškerých administrativních záležitostí spojených s účastí na veletrhu.
- Pracovníci CzechTrade Vám budou k dispozici během celého konání akce v případě potřeby k tlumočení při Vašich jednáních.
- Významná sleva na plochu od organizátora v rámci účasti pod národním stánkem.
- Volné sloty v rámci účasti na národním pavilonu při tematických konferencích.
- Při příjezdu naleznete vybavený stánek pro Vaší prezentaci.
- Ve výbavě stánku je zahrnuto: stůl, dvě židle, věšák, koš na odpadky, elektřina, osvětlení a informační pult.
- Před veletrhem pracovníci CzechTrade zajistí oslovení a pozvání vybraných cílových skupin k návštěvě Vašeho stánku.
Přihlašování na akci bylo ukončeno.
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Neymon Myslovich Stefani, M.A. / exportní konzultant / stefani.myslovich@czechtrade.cz / +420 224 907 527