Akce se konala za účelem šíření dobrého jména České republiky a prezentovaly se na ni české firmy působící v teritoriu. Generálním partnerem projektu byla Česká zbrojovka, na akci se podílely firmy AURA, ERA a ELMET.
Celodenního programu, který zahrnoval slavnostní zahájení a vyhlášení, gala večeři, tombolu či pěveckou kulturní vložku se účastnilo 88 hráčů (plný počet startovního pole) a zhruba 15 nehrajících hostů. Mezi účastníky nechyběli vysocí důstojníci armády, letectva a námořnictva, představiteleé jihoafrických ministerstev obrany a mezinárodních vztahů, zahraniční vojenští a letečtí přidělenci, zástupci diplomatického sboru a další významní hosté, jež se všichni dobře bavili. Přítomní zástupci českých firem kvitovali ideální podmínky pro obchodní jednání a prezentace pro své partnery.
Mezi hodnotnými cenami nechyběl vzorek moravských vín, českého piva Bernard aj. vybrané nápoje a likéry (Becherovka, Fernet Stock, Stará myslivecká aj.). Trofeje z českého křišťálu vyrobilo Studio Lukáš Jabůrek. Hlavní cenou mužské kategorie byl golfový vozík ELMET. Součástí závěrečného programu byla tombola a charitativní dražba, jejichž výtěžek ve výši 30.000,- randů (asi 50.000,- Kč) byl věnován místní školní knihovně Morokweng Library Centre a hudební nadaci Loveline Arts Foundation.
Více informací, fotografie a videa na webu velvyslanectví v Pretorii.
Autor: Mgr. Viktor Dolista, ekonomický diplomat Velvyslanectví ČR v Pretorii
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor