5. ročník Digital Transformation Summitu proto přinese nejnovější zkušenosti, poznatky a inspiraci od českých i nadnárodních lídrů v automatizaci a digitalizaci firemních procesů, obchodu či zákaznické péče.
Srdcem Digital Transformation Summitu (DTS) budou ukázky konkrétních řešení z praxe na poli digitální transformace a automatizace. Ve středu 24. dubna odpoledne se v O2 universum Praha a zároveň i online o své zkušenosti a praktické ukázky podělí 8 lídrů firem, které patří k inovátorům na poli digitalizace a automatizace.
Obsah:
- DTS letos otevře Krzysztof Krecikij, Salesforce Regional Director Enterprise Software Sales, který se zaměří na současné praktické aplikace umělé inteligence a na její aktuální i budoucí využití na platformě Salesforce, která je podle společnosti Gartner dlouhodobým celosvětovým lídrem CRM řešení.
- Lukáš Pudil z České spořitelny ukáže, jak probíhá a co už přinesla největší implementace Salesforce v CEE regionu.
- Michal Vodák z Heureka Group představí zkušenosti s integrací CRM do různých oddělení a jeho adopcí v rámci obchodních operací.
- Roman Kočvara z Generali České pojišťovny nasdílí zkušenosti s přípravou na rozsáhlou transformaci a probere klíčové faktory, které předem zvážit.
- Lucie Horák z Bobcat se podělí o zkušenosti s multicloudem a digitalizací procesů ve výrobní firmě s celosvětovým zastoupením.
- Michal Pánovec a Lukáš Pour z Trustsoft ukáží, jak jim zaměstnanecká 360 pomáhá řídit obchod a projektový onboarding.
- Martin Franc z Rossie.AI představí možnosti praktické AI aplikace pro zpracování přirozeného jazyka a její využití v různých oblastech.
- Jaroslava Nedbalcová z Hronček & Partners ukáže, jak může Salesforce zefektivnit rozšíření podnikání advokátní kanceláře do dalších oblastí.
- Martin Hronek z Enehana přinese praktické tipy a návody pro využití low-code/no-code vývoje.
Návštěvníci se mohou těšit i na živý networking, a odnést si tak cenné zkušenosti i kontakty od kolegů z jiných firem i oborů. Celá akce vyvrcholí panelovou diskuzí, ve které budou špičky svého řemesla polemizovat o tom, jak se mění role oddělení prodeje a zákaznického servisu vlivem generativní AI.
Informace:
- Cena: 39 €
- Další informace
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Adéla Fialová / Event manažerka / adela.fialova@enehano.cz / +420 725 107 495