Digital Transformation Summit 2025

Jak připravit firmu na digitální budoucnost a jak v ní efektivně pracovat s umělou inteligencí? Jak si udržet konkurenční výhodu nižším zdrojům navzdory? Tyto otázky si klade čím dál více firem.

23
středa
dub
2025
Typ akce: Fórum Místo konání: O2 Universum, Českomoravská 2345/17, Praha 9 Země určení: Česká republikaČeská republika
Kategorie akce
Témata: Oblasti podnikání:
Další akce v kategoriích

6. ročník Digital Transformation Summitu proto přinese nejnovější poznatky a inspiraci od lídrů v automatizaci a digitalizaci firemních procesů, obchodu či zákaznické péče.

Program:

Srdcem Digital Transformation Summitu (DTS) budou ukázky konkrétních řešení z praxe digitální transformace, automatizace, dat a AI. Ve středu 23. dubna odpoledne se v O2 universum Praha o své zkušenosti a praktické ukázky podělí 8 lídrů firem, které patří k inovátorům na poli digitalizace a automatizace.

DTS letos otevře Piotr Lobaczewski, Salesforce Regional Sales Director pro Digital Solutions, který se zaměří na rychle rostoucí význam autonomních AI agentů a představí přínosy i nové možnosti nástroje Agentforce, který se na zlepšování produktivity těchto agentů specializuje.

  • Veronika Řeháková a Michal Řehák z České spořitelny popíšou, jak je náročné převést 4 000 bankéřů na nové CRM.
  • Martin Hošek z Imper CZ ukáže, jak technologie mění B2B prodej – od práce s daty po automatizaci rutinních úkolů.
  • Ľuboš Sova a Tomáš Žatkovič z U. S. Steel nasdílí, co digitalizace znamená pro výrobní sektor v praxi.
  • Jaroslav Dufek z Edwards Lifesciences se podělí o klíčové výzvy a inovativní přístupy, které umožnily využití Salesforce jako centrálního hubu pro mobilní aplikace.
  • Lucie Brandová z ČSOB Pojišťovny se zaměří na výzvy spojené s přechodem kontaktního centra na nové řešení.
  • Vladimír Püschner z DPD popíše, proč se rozhodli zaměřit na data governance a jaký přístup zvolili.
  • Štěpán Hykš z Addvery ukáže pohled do zákulisí transformace věrnostních programů a CRM strategií ve skupině REWE.
  • Jan Moravec ze Salesforce přinese tipy, jak propojit in-store a digitál, využít data i AI a nabídnout novou úroveň služeb.

Návštěvníci se mohou těšit i na živý networking, a odnést si tak cenné zkušenosti i kontakty od kolegů z jiných firem i oborů. Celá akce vyvrcholí panelovou diskuzí, ve které budou špičky svého řemesla polemizovat o tom, jak data a AI mění budoucnost byznysu.

Další informace

Kontaktní informace

Pořadatel/gestor
Lucie Klimperová / lucie.klimperova@enehano.cz / +420 605 989 930

Doporučujeme