Jak na spotřebitelské právo?

Máte problémy se zákazníky? Víte jaká mají práva a vy povinnosti? Seminář Jak na spotřebitelské právo? vám pomůže zorientovat se v právech spotřebitelů i těch vašich.

Datum konání
12.09.2024
Typ akce
Seminář
Země určení
Česká republika Česká republika
Místo konání
Hospodářská komora ČR, Florentinum, recepce A, Na Florenci 2116/15, Praha 1
Oblasti podnikání
Další akce v kategoriích

Tento školící program vám pomůže vyhnout se konfliktům se spotřebiteli, případně je správně řešit. Znalost spotřebitelského práva zlepší vaše služby a kontakty se zákazníky, zvýší jejich důvěru a vy se vyhnete nákladným soudním sporům a nepříjemným stížnostem zákazníků.

Obsah:

  • O čem musím zákazníka vždy informovat?
  • Kdy může spotřebitel odstoupit od smlouvy?
  • Jaké jsou záruky na zboží a služby včetně digitálních výrobků a služeb?
  • Jakému jednání se musím vždy vyhnout?
  • Mohu spor řešit jinak než soudní cestou?

Informace:

Kontaktní informace

Pořadatel/gestor
/ office@komora.cz

Doporučujeme