Korejský marketingový projekt – Moravská vinařská tour

Hlavním cílem marketingového projektu Moravská vinařská tour je cílená propagace nového produktu cestovního ruchu, který rozšiřuje zaběhlé itineráře cestování korejských turistů do ČR.

Datum konání
11.09.2023 - 14.09.2023
Typ akce
Prezentace
Země určení
Korejská republika Korejská republika
Místo konání
Soul
Další akce v kategoriích

A který v současné době zavádějí některé korejské cestovní kanceláře do svých itinerářů: jednodenní vinařská tůra na Jižní Moravě.

Moravská vinařská tour chce synergicky rozšiřovat povědomí o moravském vínu mezi partnery z oblasti cestovního ruchu, ale i zástupci médií, influencerů, mezi profesionály či podnikateli v Koreji. V neposlední řadě chce podpořit prvních iniciativy a snahy o dovoz moravského vína do Koreje v rámci vyšších segmentů a kvalitního niche marketu.

Kontaktní informace

Pořadatel/gestor