Online expanze na německy mluvící trhy: Jak na online prodej a marketing v regionu DACH

Místo konání:
Regionální hospodářská komora Brno, areál Výstaviště (BVV), Výstaviště 569/3, Brno Česká republika
Země určení:
Německo Německo | Rakousko Rakousko
Typ akce:
Seminář
Datum konání:
27. 08. 2020

Obsah:

  • I. část – E-commerce v Německu, Rakousku a Švýcarsku

    • Základní rozdíly oproti CZ trhu
    • Tvorba analýzy trhu a strategie expanze
    • Překlady, jazyková vybavenost a zákaznický servis
    • Základní náležitosti webových stránek v Německu a Rakousku
    • Branding a brand positioning v Německu a Rakousku
    • Právní minimum
    • Finanční náročnost online expanze do DACH
  •  II. část – Online marketing versus běžné marketingové nástroje Německu a Rakousku

    • Jak oslovit německého zákazníka a jak se správně prezentovat
    • Databáze B2B kontaktů a telemarketing
    • Spolupráce s německým a rakouskými obchodními zástupci
    • Účast na veletrzích a výstavách
  • III. část – Online marketing v Německu, Rakousku a Švýcarsku
    • SEO – optimalizace pro vyhledavače
    • Performance online kampaně (PPC, display, reklama na sociálních sítích)
    • Sociální sítě v Německu a Rakousku
    • Další marketingové kanály (Amazon, e-mailing, cenové srovnávače)
  • IV. část – Pohled na německý trh očima rodilého mluvčího 
  • V. část – Příklady funkcí e-shopu na německém trhu
    • Ukázky funkcí e-shopu na konkrétních příkladech
    • Automatizace systémů logistiky
    • Trendy propojení obsahu a produktů
    • Automatické doporučování produktů

Více informací a možnost přihlášení

Přílohy:



Kontaktní informace
Pořadatel/gestor

Mgr. Dostálová Monika
Vedoucí Exportního vzdělávání

+420 224 907 532



Pravidelné novinky e-mailem