- Základní rozdíly oproti CZ trhu
- Rozdíly mezi Německem, Rakouskem a Švýcarskem
- Tvorba analýzy trhu a strategie expanze
- Překlady, jazyková vybavenost a zákaznický servis
- Základní náležitosti webových stránek v DACH regionu
- Branding a brand positioning v DACH regionu
- Právní minimum
- Finanční náročnost online expanze do DACH regionu
II. část – Online marketing versus běžné marketingové nástroje
- Jak oslovit německého zákazníka a jak se správně prezentovat
- Databáze B2B kontaktů a telemarketing
- Spolupráce s německými obchodními zástupci
- Účast na veletrzích a výstavách
III. část – Online marketing v Německu
- SEO – optimalizace pro vyhledavače
- Performance online kampaně (PPC, display, reklama na sociálních sítích)
- Sociální sítě v DACH regionu
- Další marketingové kanály v Německu (Amazon, e-mailing, cenové srovnávače)
- Další marketingové kanály v Rakousku a Švýcarsku (willhaben.at, …)
IV. část – Otázky & diskuzeNa akci lze vstoupit i bez vstupenky na veletrh. Není tedy určeno výhradně pro firmy účastnící se MSV Brno.Účast na akci je ZDARMA. Drobné občerstvení zajištěno.
Těšíme se na Vás!
Více informací a možnost přihlášení: https://www.czechtrade.cz/getdoc/f7f80130-13a9-496d-932d-c63a834c7c0c.
Přílohy:
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Mgr. Dostálová Monika / Vedoucí Exportního vzdělávání / monika.dostalova@czechtrade.cz / +420224907532