Online expanze na NĚMECKÝ trh: Jak na online marketing

Místo konání:
TECHNOLOGICKÉ CENTRUM Hradec Králové z. ú., Piletická 486, Hradec Králové Česká republika
Typ akce:
Seminář
Datum konání:
14. 11. 2019

I. část – e-commerce v Německu

  • Rozdíly českého a německého online trhu
  • Exportní analýzy, situační analýza trhu a cílové skupiny
  • Překlady, jazyková vybavenost a zákaznický servis
  • Základní náležitosti webových stránek v Německu
  • Branding a brand positioning v Německu

 II. část – Online marketing v Německu

  • SEO – optimalizace pro vyhledavače
  • Performance online kampaně (PPC, display, reklama na sociálních sítích)
  • Sociální sítě v Německu
  • Video a content marketing
  • Další marketingové kanály (Amazon, e-mailing, cenové srovnávače)
  • Orientační analýza vybraných webových stránek účastníků 

III. část – Online marketing versus běžné marketingové nástroje

  • Jak oslovit německého zákazníka a jak se správně prezentovat?
  • Telemarketing, němečtí obchodní agenti, účast na veletrzích a výstavách

IV. část – moderovaná diskuse s účastníky & představení příkladů na webech účastníků

  • Otevřená diskuse

Více informací a možnost přihlášení: https://www.czechtrade.cz/getdoc/2fb490dc-c329-46f3-a415-ef24a69214c8.



Kontaktní informace
Pořadatel/gestor

Mgr. Tázlar Tomáš

+420 296 342 948



Pravidelné novinky e-mailem