- Základní rozdíly oproti CZ trhu
- Tvorba analýzy trhu a strategie expanze
- Překlady, jazyková vybavenost a zákaznický servis
- Základní náležitosti webových stránek v Německu
- Branding a brand positioning v Německu
- Právní minimum
- Finanční náročnost online expanze do Německa
II. část – Online marketing versus běžné marketingové nástroje
- Jak oslovit německého zákazníka a jak se správně prezentovat
- Databáze B2B kontaktů a telemarketing
- Spolupráce s německým obchodními zástupci
- Účast na veletrzích a výstavách
III. část – Online marketing v Německu
- SEO – optimalizace pro vyhledavače
- Performance online kampaně (PPC, display, reklama na sociálních sítích)
- Sociální sítě v Německu
- Další marketingové kanály (Amazon, e-mailing, cenové srovnávače)
IV. část – Pohled na německý trh očima rodilého mluvčího
Otázky & Diskuse
Vstup na akci je možný pouze s respirátorem a v souladu s aktuálními vládními hygienickými opatřeními (ukončené očkování, platný antigenní nebo PCR test, potvrzení o prodělané nemoci).
Více informací a možnost přihlášení: https://www.czechtrade.cz/getdoc/bb72b70d-66fe-42f5-9088-452a4b4c831a.
Přílohy:
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Mgr. Dostálová Monika / Vedoucí Exportního vzdělávání / monika.dostalova@czechtrade.cz / +420224907532