Online expanze na NĚMECKÝ trh: Jak na online prodej a marketing

I. část – E-commerce v Německu

Datum konání
21.10.2021
Typ akce
Seminář
Země určení
Německo Německo
Místo konání
Regionální hospodářská komora Brno, areál Výstaviště (BVV), Výstaviště 569/3, Brno
Další akce v kategoriích

  • Základní rozdíly oproti CZ trhu
  • Tvorba analýzy trhu a strategie expanze
  • Překlady, jazyková vybavenost a zákaznický servis
  • Základní náležitosti webových stránek v Německu
  • Branding a brand positioning v Německu
  • Právní minimum
  • Finanční náročnost online expanze do Německa

 II. část – Online marketing versus běžné marketingové nástroje 

  • Jak oslovit německého zákazníka a jak se správně prezentovat
  • Databáze B2B kontaktů a telemarketing
  • Spolupráce s německým obchodními zástupci
  • Účast na veletrzích a výstavách

III. část – Online marketing v Německu

  • SEO – optimalizace pro vyhledavače
  • Performance online kampaně (PPC, display, reklama na sociálních sítích)
  • Sociální sítě v Německu
  • Další marketingové kanály (Amazon, e-mailing, cenové srovnávače)

IV. část – Pohled na německý trh očima rodilého mluvčího 

Otázky Diskuse

Vstup na akci je možný pouze s respirátorem a v souladu s aktuálními vládními hygienickými opatřeními (ukončené očkování, platný antigenní nebo PCR test, potvrzení o prodělané nemoci).

Více informací a možnost přihlášení: https://www.czechtrade.cz/getdoc/bb72b70d-66fe-42f5-9088-452a4b4c831a.

Přílohy:

Kontaktní informace

Pořadatel/gestor
Mgr. Dostálová Monika / Vedoucí Exportního vzdělávání / monika.dostalova@czechtrade.cz / +420224907532