Cílem kurzu je ukázat si, jak zvýšit výkon a prodej webu, včetně sociálních sítí a jak také zvýšit návštěvnost. Jaké máme možnosti placené reklamy na internetu, kdy se vyplatí a kdy ne? Zjistíte, jak vytvořit magnet, který přitáhne nové zákazníky na Váš web. Seznámíte se se základními pravidly designu webu. Ukážete si, jaké chyby se na webech opakují. Vysvětlíte si základní pojmy, co vlastně znamená PPC, SEO, Funpage, konverze, Squeeze page atd. Vyzkoušíte si, jak běžně mluví „IT“ a my vlastně nevíme, co to znamená.
Podíváte se na věc zdravým selským rozumem. Stanovíte si plán, co vlastně od svých stránek chcete.
Obsah:
- SEO
- PPC reklama
- Webová analytika a konzultace
- Databáze kontaktů
- Sociální sítě: fungování sociálních sítí a jejich využití pro svůj prospěch, vytvoření databáze kontaktů ze sociálních sítí
- Google AdWords
- Facebook + Google + Twiter + LinkedIn: struktura inzerátu, správný výběr obrázku, zacílení na zákazníky, měření efektivnosti reklamy, tvorba firemního profilu; efektivní design – co by mělo obsahovat “cover photo”, vkládání příspěvků – kdy a jak často; měření jejich efektivnosti, motivace ke komentářům, soutěže na FCB pro interakci s vašimi fanoušky, propagace vašeho profilu
- E-mail marketing: správné strukturování e-mailingu, náležitosti obchodních sdělení dle zákona, vyhodnocování e-mailingu
Nezapomeňte si na akci přinést vlastní notebook, abyste si mohli s lektorkou vše prakticky vyzkoušet
Více informací a možnost přihlášení
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Barcalová Daniela / specialista exportního vzdělávání / daniela.barcalova@czechtrade.cz / +420 224 907 533