ONLINE MARKETING srozumitelně a prakticky

Obsah semináře:

Datum konání
21.09.2022
Typ akce
Seminář
Země určení
Česká republika Česká republika
Místo konání
CzechTrade, Štepánská 567/15, Praha 2
Oblasti podnikání
Další akce v kategoriích

Digitální
marketing je v současnosti již standardním způsobem marketingové komunikace.
Cílem semináře je ukázat si, jak zvýšit výkon a prodej webu či j
ak
zvýšit jeho návštěvnost. Zjistit, jaké máme možnosti placené reklamy na internetu, kdy
se vyplatí a kdy ne.

Prozradíme
Vám, jak vytvořit magnet, který přitáhne nové zákazníky na Váš web. Seznámíme
Vás se základními pravidly designu webu. Ukážeme si, jaké chyby se na webech
opakují. Vysvětlíme vám základní pojmy, co vlastně znamená PPC, SEO, Funpage,
konverze, Squeeze page atd.

Vyzkoušíme
si, jak běžně mluví „IT“ a my vlastně nevíme, co to znamená. Podíváme se na věc
zdravým selským rozumem a probereme vše od základů. Stanovíme si plán, co vlastně od svých stránek chceme.

SEO

  • Správná struktura webu
  • Hledání klíčových slov pro váš web nebo e-shop
  • Správné vyplnění meta značky – title, description a keywords
  • Nastavení nadpisů a struktury textu na webu
  • Testování SEO

PPC reklama

  • Možnosti nastavení a využití kampaně
  • Přesné cílení na konkrétního zákazníka

Webová analytika a konzultace

  • Webová analytika
  • Využití znalosti chování lidí na webových stránkách

Databáze kontaktů

  • Smysl sbírání kontaktů na internetu a jejich využití

Sociální sítě

  • Fungování sociálních sítí a jejich využití pro svůj prospěch
  • Vytvoření databáze kontaktů ze sociálních sítí

Google AdWords

  • Základní nastavení účtu
  • Kde získat neomezený kredit pro propagaci přes Google AdWords
  • Rozdíl mezi textovou a bannerovou reklamou a její správné
    nastavení v Google AdWords
  • Jak správně strukturovat kampaně, sestavy a inzeráty pro co
    největší CTR
  • Efektivní strategie, jak mít všechny textové inzeráty ve
    vyhledávací síti na TOP pozicích (první tři místa ve výsledcích vyhledávačů)
  • Správná implementace konverzních kódů
  • Remarketing – sledování uživatelů po opuštění webu a jejich
    přilákání zpět
  • Dynamický demarketing
  • Videoreklama – In-stream, In-search, In-display

Facebook + Google + Twitter + LinkedIn

  • Struktura inzerátu, správný výběr obrázku
  • Zacílení na zákazníky
  • Měření efektivnosti reklamy
  • Tvorba firemního profilu; efektivní design – co by mělo
    obsahovat „cover photo“
  • Vkládání příspěvků – kdy a jak často; měření jejich efektivnosti
  • Motivace ke komentářům
  • Soutěže na FCB pro interakci s Vašimi fanoušky
  • Propagace Vašeho profilu

E-mail marketing

  • Správné strukturování e-mailingu
  • Náležitosti obchodních sdělení dle zákona
  • Vyhodnocování e-mailingu

Diskuze, shrnutí, závěr

  pexels-dominika-roseclay-905163.jpgEV.JPG

Více informací a možnost přihlášení: https://www.czechtrade.cz/getdoc/d4e4e4f3-dddd-46be-a017-f7f65c875d39.

Kontaktní informace

Pořadatel/gestor
Ing. Komárková Barbora / Specialista exportního vzdělávání / barbora.komarkova@czechtrade.cz / +420 224 907 533