Digitální
marketing je v současnosti již standardním způsobem marketingové komunikace.
Cílem semináře je ukázat si, jak zvýšit výkon a prodej webu či jak
zvýšit jeho návštěvnost. Zjistit, jaké máme možnosti placené reklamy na internetu, kdy
se vyplatí a kdy ne.
Prozradíme
Vám, jak vytvořit magnet, který přitáhne nové zákazníky na Váš web. Seznámíme
Vás se základními pravidly designu webu. Ukážeme si, jaké chyby se na webech
opakují. Vysvětlíme vám základní pojmy, co vlastně znamená PPC, SEO, Funpage,
konverze, Squeeze page atd.
Vyzkoušíme
si, jak běžně mluví „IT“ a my vlastně nevíme, co to znamená. Podíváme se na věc
zdravým selským rozumem a probereme vše od základů. Stanovíme si plán, co vlastně od svých stránek chceme.
SEO
- Správná struktura webu
- Hledání klíčových slov pro váš web nebo e-shop
- Správné vyplnění meta značky – title, description a keywords
- Nastavení nadpisů a struktury textu na webu
- Testování SEO
PPC reklama
- Možnosti nastavení a využití kampaně
- Přesné cílení na konkrétního zákazníka
Webová analytika a konzultace
- Webová analytika
- Využití znalosti chování lidí na webových stránkách
Databáze kontaktů
- Smysl sbírání kontaktů na internetu a jejich využití
Sociální sítě
- Fungování sociálních sítí a jejich využití pro svůj prospěch
- Vytvoření databáze kontaktů ze sociálních sítí
Google AdWords
- Základní nastavení účtu
- Kde získat neomezený kredit pro propagaci přes Google AdWords
- Rozdíl mezi textovou a bannerovou reklamou a její správné
nastavení v Google AdWords - Jak správně strukturovat kampaně, sestavy a inzeráty pro co
největší CTR - Efektivní strategie, jak mít všechny textové inzeráty ve
vyhledávací síti na TOP pozicích (první tři místa ve výsledcích vyhledávačů) - Správná implementace konverzních kódů
- Remarketing – sledování uživatelů po opuštění webu a jejich
přilákání zpět - Dynamický demarketing
- Videoreklama – In-stream, In-search, In-display
Facebook + Google + Twitter + LinkedIn
- Struktura inzerátu, správný výběr obrázku
- Zacílení na zákazníky
- Měření efektivnosti reklamy
- Tvorba firemního profilu; efektivní design – co by mělo
obsahovat „cover photo“ - Vkládání příspěvků – kdy a jak často; měření jejich efektivnosti
- Motivace ke komentářům
- Soutěže na FCB pro interakci s Vašimi fanoušky
- Propagace Vašeho profilu
E-mail marketing
- Správné strukturování e-mailingu
- Náležitosti obchodních sdělení dle zákona
- Vyhodnocování e-mailingu
Diskuze, shrnutí, závěr
Více informací a možnost přihlášení: https://www.czechtrade.cz/getdoc/d4e4e4f3-dddd-46be-a017-f7f65c875d39.
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Ing. Komárková Barbora / Specialista exportního vzdělávání / barbora.komarkova@czechtrade.cz / +420 224 907 533