Exportní příležitosti ve Španělsku a vhodná marketingová strategie pro místní trh

Místo konání:
online Česká republika
Země určení:
Španělsko Španělsko
Typ akce:
Seminář
Datum konání:
14. 04. 2021

Španělské království, se svými 47 miliony obyvatel, je 5. největším trhem Evropské Unie. V posledních letech místní ekonomika udržovala stabilní růst, který byl jedním z nejdynamičtějších v porovnání s jinými Západoevropskými členy EU. 

Jedná o vysoce decentralizovaný trh, charakteristický velkými rozdílnostmi co do legislativy, kultury, vkusu a obchodních zvyklostí, který by neměl by být při dobývání zahraničních trhů českými firmami opomíjen.

Obsah:

Aktuální situace a příležitosti ve Španělsku – Petra Jindrová, vedoucí zahraniční kanceláře CzechTrade ve Španělsku v Madridu

  • Španělsko a charakter místního trhu;
  • Aktuální situace, důsledky pandemie;
  • Příležitosti na španělském trhu.

Španělský zákazník – nejlepší marketingové strategie a kanály – Andrés Nieto, ředitel marketingové agentury Gromi

  • Úvod & proč Španělsko;
  • Co byste měli vědět před vstupem na španělský trh;
  • Jak propagovat Váš business ve Španělsku – marketingová strategie a kanály.

Positivo RGB@4x (1).png

Na Vaše dotazy budou oba hosté odpovídat v závěrečné části semináře – Q&A.

Informace:

  • Své dotazy k tématu můžete zaslat před online seminářem prostřednictvím přihlášky, nebo prostřednictvím chatu na akci.
  • Den před konáním akce Vám bude e-mailem zaslán prolink na danou akci.
  • K účasti na online semináři potřebujete pouze PC, notebook či telefon s internetovým připojením.
  • Akce je zdarma.
  • Účastníci se mohou aktivně zapojit prostřednictvím dotazů nebo být pasivními posluchači.
  • Více informací a možnost přihlášení
    pexels-gotta-be-worth-it-919291.jpg           EV.JPG


Kontaktní informace
Pořadatel/gestor

Ing. Komárková Barbora
Specialista exportního vzdělávání

+420 224 907 533



Pravidelné novinky e-mailem