ONLINE SEMINÁŘ: Online expanze na NĚMECKÝ trh: Jak na marketing

Místo konání:
ONLINE, X, Online seminář Česká republika
Země určení:
Německo Německo
Typ akce:
Seminář
Datum konání:
27. 10. 2020

I. část – E-commerce v Německu

  • Základní rozdíly oproti CZ trhu
  • Tvorba analýzy trhu a strategie expanze
  • Překlady, jazyková vybavenost a zákaznický servis
  • Základní náležitosti webových stránek v Německu
  • Branding a brand positioning v Německu
  • Právní minimum
  • Finanční náročnost online expanze do Německa

 II. část – Online marketing versus běžné marketingové nástroje

  • Jak oslovit německého zákazníka a jak se správně prezentovat
  • Databáze B2B kontaktů a telemarketing
  • Spolupráce s německými obchodními zástupci
  • Účast na veletrzích a výstavách

III. část – Online marketing v Německu

  • SEO – optimalizace pro vyhledavače
  • Performance online kampaně (PPC, display, reklama na sociálních sítích)
  • Sociální sítě v Německu
  • Další marketingové kanály (Amazon, e-mailing, cenové srovnávače)

IV. část – Otázky & Odpovědi

Důležité:

  • Své dotazy k tématu můžete zaslat před online seminářem prostřednictvím přihlášky, nebo prostřednictvím chatu na akci.
  • Den před konáním akce Vám e-mailem zašleme prolink na danou akci.
  • K účasti na online semináři potřebujete pouze PC, notebook či telefon s internetovým připojením.
  • Akce je ZDARMA.
  • Účastníci se mohou aktivně zapojit prostřednictvím dotazů nebo být pasivními posluchači

                Online-marketing-pexels-pixabay-267350.jpg                                Flags_Germany_41147.png

 

Více informací a možnost přihlášení: https://www.czechtrade.cz/getdoc/c196b6c9-17c0-4b15-bf8b-8beadfcf8846.

Přílohy:



Kontaktní informace
Pořadatel/gestor

Mgr. Dostálová Monika
Vedoucí Exportního vzdělávání

+420224907532



Pravidelné novinky e-mailem