Projekt se zaměří
na reaktivaci Česka jako turistické destinace po pandemii prostřednictvím obchodní
mise – famtripu pro osm kolumbijských touroperátorů. Zúčastní se také
zástupkyně letecké společnosti Lufthansa, která zajistí letenky do ČR. Hlavním
cílem projektu je seznámit účastníky mise s turistickými destinacemi Česka
vhodnými pro kolumbijský trh, včetně zážitkových aktivit v regionech i
možného propojení s okolními zeměmi. Program je koncipován jako Praha s výlety,
tedy produkt, který může oslovit potenciální kolumbijské turisty, kterým
účastníci famtripu nabízí své programy přes cestovní kanceláře. Konkrétně jsou
plánovány 2 dny v Praze s výlety do Karlových Varů, Českého Krumlova
a Českých Budějovic, ale taky německých Drážďan. Kolumbijští turisté totiž při
svých cestách do Evropy obvykle navštěvují několik zemí, proto prodloužení
pobytu v Praze o jednu noc s možností poznat sousední zemi s využitím
služeb českého partnera (DMC – incomingové cestovní kanceláře) je pro české
subjekty přínosné. Na realizaci projektu se bude podílet 13 českých hotelů, DMC
a regionálních centrál cestovního ruchu. Rozsah a kvalitu svých služeb budou
moci představit také během tematického workshopu, který proběhne poslední den a poskytne možnost navázat klíčové obchodní kontakty s kolumbijskými operátory
cestovního ruchu.
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor