Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Projekt se zaměří na reaktivaci Česka jako turistické destinace po pandemii prostřednictvím B2B aktivit cílených na cestovní kanceláře. Většina z nich bude realizována ve spolupráci s kolumbijskými touroperátory. Významným partnerem bude Sato Tours, v Kolumbii považovaný za nejvýznamnějšího touroperátora ve střední a východní Evropě, jehož poznávací zájezdy kombinují ČR s dalšími zeměmi. Aktivity zahrnují účast na veletrhu Vitrina Anato, pořádaného na konci února v Bogotě, kde bude posíleno povědomí o ČR jako vhodném cíli pro prázdninovou a zážitkovou turistiku. Účast doprovodí také inzerce v odborných časopisech Ladevi a Report a e-mailing s pozvánou na stánek na veletrhu. Následovat budou prezentace pro cestovní kanceláře v Bogotě, Bucaramanze a Barranquille ve spolupráci s touroperátory Giratur, Gamma Mercadeo a Viajes Celtur (účast 260 zástupců cestovních kanceláří). Proběhne také on-line kampaň s cestovní kanceláří Aviatur, zaměřená na propagaci zájezdů do Česka.
Pořadatel/gestor