Strategické řízení je manažerská disciplína, kde se setkávají analytické přístupy a intuitivními. Rozmyšlená strategie a vhodné taktiky pro naplnění jejich cílů jsou motory, které umožňují organizaci budovat úspěšnou budoucnost. Žít jen přítomností a naléhavostí každodenní operativy je nebezpečné a krátkozraké.
Obsah:
- Úvod do strategie a strategického řízení
- Myšlení stratégů – principy, taktika
- Typy organizací ve vztahu k dominantnímu strategickému myšlení
- Mise, Vize, Hodnoty firmy
- Obvyklá úskalí strategického managementu
- Strategické oblasti v organizaci
- 12 příkladů externích a vnitřních strategických analýz (SWOT analýza zdrojů, konkurenčních schopnosti, analýza trhu a další)
- Koncept Balanced Scorecard pro tvorbu a řízení strategie
- Koncept Canvas
- Strategický plánovací cyklus
- Formulace a tvorba strategie
- Top-Down a Bottom-Up komunikační toky
- Komunikace strategie ve společnosti a zaměstnanecké rozvojové cíle
- Monitoring strategických cílů
- Praktická simulace tvorby strategie jako reakce na chování okolí – inspirace z Teorie her
- Diskuze, shrnutí, závěr
Více informací a možnost přihlášení
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Ing. Komárková Barbora / Specialista exportního vzdělávání / barbora.komarkova@czechtrade.cz / +420 224 907 533