Strategický management řízení firmy aneb Jak na business plán, modely a strategie

Na tomto praktickém semináři Vám bude představena pestrá škála nástrojů pomáhajících definovat a řídit strategii – s ohledem na velikost a zaměření Vašeho businessu.

Datum konání
14.09.2022
Typ akce
Seminář
Země určení
Česká republika Česká republika
Místo konání
CzechTrade, Štepánská 567/15, Praha 2
Oblasti podnikání
Další akce v kategoriích

Strategické řízení je manažerská disciplína, kde se setkávají analytické přístupy a intuitivními. Rozmyšlená strategie a vhodné taktiky pro naplnění jejich cílů jsou motory, které umožňují organizaci budovat úspěšnou budoucnost. Žít jen přítomností a naléhavostí každodenní operativy je nebezpečné a krátkozraké.

Obsah:

  • Úvod do strategie a strategického řízení
  • Myšlení stratégů – principy, taktika
  • Typy organizací ve vztahu k dominantnímu strategickému myšlení
  • Mise, Vize, Hodnoty firmy
  • Obvyklá úskalí strategického managementu
  • Strategické oblasti v organizaci
  • 12 příkladů externích a vnitřních strategických analýz (SWOT analýza zdrojů, konkurenčních schopnosti, analýza trhu a další)
  • Koncept Balanced Scorecard pro tvorbu a řízení strategie
  • Koncept Canvas
  • Strategický plánovací cyklus
  • Formulace a tvorba strategie
  • Top-Down a Bottom-Up komunikační toky
  • Komunikace strategie ve společnosti a zaměstnanecké rozvojové cíle
  • Monitoring strategických cílů
  • Praktická simulace tvorby strategie jako reakce na chování okolí – inspirace z Teorie her
  • Diskuze, shrnutí, závěr
    pexels-fauxels-3183186.jpg

Více informací a možnost přihlášení

Kontaktní informace

Pořadatel/gestor
Ing. Komárková Barbora / Specialista exportního vzdělávání / barbora.komarkova@czechtrade.cz / +420 224 907 533