Design pro konkurenceschopnost: Jak prorazit na globálním trhu

Chcete expandovat na zahraniční trhy a nevíte, kde začít? Nebo už podnikáte mezinárodně, ale hledáte nové strategie pro úspěch? Přijďte na workshop Design pro konkurenceschopnost, který vám poskytne cenné know-how pro efektivní vstup na globální trh.

09
středa
dub
2025
Typ akce: Seminář Místo konání: Regionální hospodářská komora Brno, areál Výstaviště (BVV), Brno Země určení: Česká republikaČeská republika
Kategorie akce
Témata: Oblasti podnikání:
Další akce v kategoriích

V prakticky zaměřeném programu si ujasníte, jaké cíle si stanovit, jaké formy expanze zvolit a na co si dát pozor. Dozvíte se také o možnostech finanční podpory v rámci projektu DESIGN 3 agentury CzechTrade, který nabízí až 70 % způsobilých výdajů na exportní marketing, průmyslový design či účast na zahraničních veletrzích.

OBSAH WORKSHOPU:
Základy teorie

  • Motivace ke vstupu na zahraniční trh
  • Stanovení cílů a strategický přístup

Strategie vstupu na zahraniční trh

  • Reaktivní vs. proaktivní přístup
  • Vztah mezi trhy a produkty

Možnosti expanze

  • Formy vstupu na zahraniční trh a jejich charakteristika
  • Kritéria výběru vhodné strategie

Výhody a rizika jednotlivých forem vstupu

  • Klíčové faktory rozhodování

Interaktivní část

  • Analýza motivace podniku a identifikace potřeb
  • Formulace cílů a měřitelných KPIs

Představení projektu DESIGN 3

  • Podmínky pro zapojení do programu
  • Možnosti finanční podpory

Individuální konzultace

  • Přizpůsobení strategie konkrétním podmínkám podniku

Seminář se uskuteční v rámci Design Centra CzechTrade

ct_Design_Centrum_CZ_RGB_L.jpg

Více informací a možnost přihlášení: https://www.czechtrade.cz/getdoc/7070ccb4-e07d-422e-897f-19315b441a4f.

Kontaktní informace

Pořadatel/gestor
Ing. Brávková Františka / specialista exportního vzdělávání / frantiska.bravkova@czechtrade.cz / +420 224 907 534

Doporučujeme