
Zaměstnanců v exekuci nebo insolvenci bohužel stále přibývá a jako zaměstnavatelé se tedy ptáte, jaké jsou vaše povinnosti nejen při srážkách ze mzdy. Webinář vás provede vším, co je třeba zohlednit při zpracování mzdy a evidenci těchto zaměstnanců. Zdůrazníte si rozdíly mezi exekucí a insolvencí a soustředít se budete na konkrétní důsledky pro vaši personální, pracovněprávní a mzdovou agendu.
Určení:
Seminář je určen personalistům a mzdovým účetním firem i organizací veřejného sektoru.
Obsah:
- Srážky ze mzdy – praktické otázky
- jak má vypadat dohoda o srážkách
- z jakých příjmů se provádí srážky ze mzdy
- srážky ve prospěch odborové organizace a GDPR
- započtení proti pohledávce na mzdu
- jak má vypadat evidence o prováděných srážkách
- postup při změně zaměstnavatele
- Rozdíl mezi povinnostmi zaměstnavatele v případě zaměstnance s exekucí a v insolvenci
- Exekuce a srážky ze mzdy podrobně
- kdy začít srážet
- srážky přednostní a nepřednostní
- poměrné uspokojování srážek
- co s deponovanými částkami
- sankce za porušení povinností
- Insolvence a srážky ze mzdy podrobně
- jednotlivé fáze insolvence a povinnosti zaměstnavatele
- postup v případě deponovaných částek na účtu zaměstnavatele
- povinnosti vůči insolvenčnímu správci, soudu
- sankce za porušení povinností
- Co přinesly poslední novely exekučního řádu
- Dotazy a diskuse
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
/ info@seminaria.cz