Amazon otevře na Kostarice 2000 nových pracovních míst

Noví pracovníci budou zajišťovat zákaznický servis pro společnost Amazon po celém světě. Služby jsou k dispozici zákazníkům 24 hodin denně, sedm dní v týdnu v angličtině, portugalštině, italštině, němčině či francouzštině.

Amazon oznámil vytvoření 2000 nových pracovních míst na plný a částečný úvazek. Chce tak posílit funkci zdejšího centra zákaznických služeb pro své zastoupení na trzích v Evropě, Severní Americe a Jižní Americe. „Zájemci se mohou hlásit přes oficiální náborové stránky firmy Amazon. Od otevření prvního zákaznického centra v roce 2008 najal Amazon na Kostarice více než 9000 zaměstnanců,“ uvedl Alejandro Filloy, ředitel Zákaznického servisu pro Latinskou Ameriku.
Amazon otevřel své první zákaznické centrum na Kostarice v říjnu 2008 a od té doby se provoz neustále rozšiřuje.
Kostarický prezident Carlos Alvarado Quesada a ministryně zahraničního obchodu Dyalá Jiménez podnikli prohlídku zákaznického centra v Calle Blancos, kde je zákaznické centrum Amazonu.
Kromě zákaznických služeb společnost také hledá nové kolegy do administrativy, na personální a finanční oddělení, odborníky na prevenci podvodů, v účetnictví, technické a softwarové inženýry a také manažerské pozice. Jedná se o stálá i dočasná zaměstnání, stejně jako příležitosti práce z domova.

Zpracoval kolektiv pracovníků CzechTrade Mexico City
Zdroj: El Financiero 

Pravidelné novinky e-mailem