Belgičané si zvykají kupovat prémiové krmení pro své mazlíčky

Pandemie koronaviru zvýšila prodej krmení pro domácí zvířata o téměř osm procent, zájem je především o dražší výrobky.

Podle informací zveřejněných belgickým řetězcem obchodů s potřebami pro domácí zvířata Tom & Co zaplatily belgické domácnosti v roce 2020 za krmení pro své mazlíčky o 7,8 % více, než v roce 2019. Firma, která má v Belgii síť 174 obchodů uvedla, že Belgičané zaplatili za krmení pro své mazlíčky v loňském roce 6,44 milionu eur. Výsledky také ukazují, že lidé v loňském roce nakoupili pouze o 3,1 % více krmiva, což ukazuje, že se zaměřují na kvalitnější a tím pádem dražší produkty.

Nárůstu tržeb také nahrává situace související s omezeními kvůli pandemii koronaviru, jelikož Belgičané mají již více než rok povinně nařízenou práci z domova, a tudíž si častěji pořizují domácí mazlíčky. Oproti předchozím rokům se podle zástupce Tom & Co jedná o výrazný nárůst zájmu o tento druh výrobků.

Zpracoval kolektiv zahraniční kanceláře CzechTrade Belgie
Zdroj: https://www.brusselstimes.com/

Pravidelné novinky e-mailem