Zdroj: CzechTrade

Český lídr ve výrobě udírenských komor hledá v Peru obchodního partnera

Lídr ve výrobě udírenských komor, společnost Mauting navštívila na přelomu září a října Peru s jasným cílem – najít zde vhodného místního zástupce, který by firmě pomohl proniknout na rostoucí peruánský trh s masnými výrobky a zajistil její úspěch v regionu.

Mít v Peru spolehlivého partnera je skutečně základem úspěchu, a proto zástupci zahraniční kanceláře CzechTrade v Peru v průběhu tří dnů absolvovali celou sérii jednání s peruánskými firmami, které místní trh s masnými výrobky dobře znají a pohybují se na něm.

Ilustrační fotografie

Návštěva společnosti Mauting byla záměrně naplánována tak, aby mohli navštívit i největší potravinářský veletrh v Peru – ExpoAlimentaria. Toho se letos zúčastnilo 229 vystavovatelů a přilákal více než 20 000 návštěvníků. Tato akce nabízí ideální příležitost pro navazování obchodních kontaktů a budování vztahů v oblasti potravin, nápojů, balení, technologií a inovací. Návštěva veletrhu nabídla společnosti Mauting skvělou příležitost představit své produkty a navázat kontakty s potenciálními partnery.

ExportMag.cz: Výrobci alternativních potravin spolupracují v organizaci ProVeg

Následně reprezentanti společnosti Mauting absolvovali B2B jednání s vybranými členy Limské hospodářské komory. Cámara de Comercio de Lima je nejvýznamnějším subjektem svého druhu v zemi, která sdružuje přes 13 500 společností napříč všemi sektory. Peruánské společnosti jsou v asociacích, komorách a oborových organizacích velmi aktivní. Členství v CCL jim nejen pomáhá neustále rozšiřovat sítě kontaktů, ale je také zárukou jejich důvěryhodnosti.

V neposlední řadě CzechTrade společnost Mauting doprovodil také na jednání se stávajícím klientem, který v minulém roce koupil jejich nejmenší zařízení, udírenskou komoru UKM Junior, a nemohla chybět také návštěva potenciálního koncového zákazníka, který zvažuje nákup většího zařízení průmyslového typu.

Peru bylo pro společnost Mauting třetí zastávkou na jejich cestě po Latinské Americe. Do dobývání peruánského trhu se pustili s velkým nadšením a energií. Peru je ve srovnání s Brazílií nesrovnatelně menší trh, ale s obrovským potenciálem a prakticky neexistující konkurencí v oboru.

Během jednání s peruánskými firmami měla česká delegace možnost prozkoumat možnosti spolupráce a přiblížit se k nalezení vhodného partnera pro dlouhodobé působení na perspektivním peruánském trhu.

Autor: Zahraniční kancelář CzechTrade Peru.

• Teritorium: Amerika | Peru | Zahraničí
• Oblasti podnikání: Potravinářský průmysl

Doporučujeme