Přestože COMAC nemá tak velké zkušenosti a globální zastoupení jako Embraer, má v rukávu nepřekonatelnou výhodu, a to preferenci desítek čínských společností, které obdrží tryskáče ARJ21 a C919. Pokud půjde vše tak, jak COMAC plánuje, brzy brazilskou společnost v počtu vyrobených letadel překoná.
Čína má jasnou ambici být méně závislá na Boeingu a Airbusu. To není snadný úkol, jelikož země nevyrábí širokotrupé letouny, nicméně i na těch již začala spolupracovat s Ruskem v rámci projektu CR929, jež se zatím nachází v přípravné fázi.
Společnost chce do pěti let vyrobit 150 letounů C919 ročně. Když přidáme malé letouny ARJ21, které již disponují dvěma aktivními montážními linkami o kapacitě 50 letounů ročně, dostaneme se k číslu 200 proudových letadel do roku 2028.
Embraer dodal 90 dopravních letadel v roce 2018 a vloni 54 kusů.