Distribuční řetězec kosmetických produktů Blind otevře v Kolumbii svou 15. prodejnu

Zájem kolumbijských žen o kvalitní péči v oblasti krásy je na vzestupu.

Firma Blind ve svých prodejnách nabízí nejlepší a největší kosmetické značky a je proto považována za luxusní řetězec. Tento rok prozatím otevřela dvě nové prodejny a pro rok 2020 plánuje otevření dalších až šesti poboček. Rok 2019 uzavře s prodeji přesahujícími 33 milionů kolumbijských pesos. Společnost Blind spadá pod Prosalon, která je s celkem 145 obchody považována za kolumbijského lídra v oblasti retailu s kosmetickými produkty. Podle generální ředitelky Prosalonu, Adriany Ochoy, stojí za úspěchem značky Blind rostoucí zájem kolumbijských žen o investici v oblasti péče a krásy. Mimo společnosti Blind zahrnuje Prosalon i méně luxusní značku Cromantic, která operuje s konceptem „masstige.“

Zpracoval kolektiv zahraniční kanceláře CzechTrade v Bogotě.
Zdroj: Portafolio.co

Pravidelné novinky e-mailem