E-commerce v Peru na vzestupu

E-commerce v Peru zaznamenala během pandemie nevídaný nárůst. Nárůst je přirozeně motivovaný především větším důrazem spotřebitelů na ochranu zdraví, avšak je možné, že právě tato potřeba prolomila pomyslnou bariéru. Až 27 % spotřebitelů uskutečnilo svůj první nákup online a 47 % zvýšilo frekvenci nákupů.

Pandemie covid-19 způsobila boom na peruánském trhu s e-commerce. Podle zprávy Google Peru z května tohoto roku se významně navýšila vyhledávání související s digitální spotřebou, a to hlavně v kategorii nákupu potravin (328 %), dovozu jídel z restaurací (186 %), elektro (56 %), technologie (35 %) a móda (33 %).

Rostoucí tendence e-commerce není pouze důsledek pandemie, jenom v roce 2019 zaznamenala oblast nárůst o 32 %. I přesto všechno Peru tvoří pouhých 5 % elektronického obchodu v Latinské Americe, což ukazuje na obrovské možnosti dalšího růstu.

Zdroj: gestion.pe
Zpracoval tým pracovníků zahraniční kanceláře agentury CzechTrade Casablanca.




• Oblasti podnikání: E-commerce | Software a ICT služby
• Teritorium: Peru