E-commerce v Peru zažívá boom

Podle Peruánské obchodní komory za rok 2020, dohromady celkem 260 000 společností, zaznamenalo tržby ve výši 6 miliard SOL (cca 36 miliard Kč). Kvůli dlouhým karanténám, se rozmohl internetový obchod a podle Williama Muñoze došlo během 10 měsíců k posunu k e-commerce, který by za normálních okolností trval až 5 let.

Za uplynulý rok se kvůli koronavirpvé pandemii změnil peruánský trh, spotřebitelé, ale také podniky. Koronavirová krize donutila společnosti proniknout do online světa, což znamenalo rozkvět e-commerce v Peru.

Tento „Boom Limy“ se odehrál i v ostatních provinciích, kde došlo k růstu e-commerce až o 85% rychlejším tempem.

Především smartphony se v této době přechodu k online nakupování stávají stále důležitější v každodenním životě Peruánců. To se odráží zejména u generace Z a mileniálů. Proto je zaměření na tyto mladé spotřebitele dobrou strategií pro podnikatele, kteří začínají v digitálním obchodování.




• Oblasti podnikání: E-commerce | Služby
• Teritorium: Amerika | Peru | Zahraničí