Konsorcium má také dva subdodavatele, těmi jsou China Road and Bridge Corporation a Qingdao Port International.
Příběh s přístavem Analia se táhne již mnoho let. V roce 2017 začalo přístav budovat konsorcium založené gruzínskou TBC Holding a americkou společností Conti International LLC. Náklady na projekt byly odhadnuty na 2,5 miliardy dolarů s obratem nákladu 14 milionů tun do roku 2030.
Šest měsíců po zahájení prací na prohloubení vodní plochy přístavu byl projekt zmrazen. V lednu 2020 úřady vypověděly smlouvu s Anaklia Development Consortium s odvoláním na skutečnost, že investor nebyl schopen plnit finanční závazky.
Nyní probíhají dvě mezinárodní arbitráže s gruzínskou vládou, konsorciem Anaklia Development Consortium a jeho investorem. Částka na odškodnění požadovaná přesahuje 1,5 miliardy dolarů. Na konci roku 2022 premiér Garibašvili oznámil, že si stát ponechá kontrolní 51% podíl na výstavbě přístavu a na zbytek bude vypsané výběrové řízení. V září loňského roku gruzínská vláda vybrala dvě konsorcia – švýcarsko-lucemburské a čínsko-singapurské – k účasti na projektu k výstavbě přístavu Anaklia.