Ze zadávací dokumentace, kterou bělehradský městský podnik zveřejnil, nicméně není jasné, jaká je odhadovaná hodnota veřejné zakázky. Smlouva s dodavatelem má trvat 48 měsíců. Je tedy na místě předpoklad, že stejně jako u předchozích nákupů dopravních prostředků bude dodání nových tramvají probíhat v několika fázích.
Zadání hovoří o kloubových, pětidílných kolejových vozidlech, která budou kompletně nízkopodlažní a vybavená mikroprocesorovým systémem určeným k regulaci pohonného i brzdového systému. Součástí výbavy má být i video dohled v celé soupravě, plošiny pro bezbariérový přístup a klimatizace jak v prostoru pro cestující, tak i v kabině řidiče.
Délka jednotlivých souprav má být mezi 29 a 32 metry, přičemž šířka v nejširším místě musí být mezi 2,2 a 2,4 metry, a to včetně zpětných zrcátek a směrových světel.
Požadovaná životnost tramvají je minimálně 30 let, přičemž je odhadován roční nájezd 70 000 kilometrů. Zadávací dokumentace také obsahuje požadavek, aby nová kolejová vozidla bylo v případě potřeby možno spřáhnout se stávajícími modely, které bělehradský dopravní podnik používá, tedy tramvajemi ČKD KT4, DÜVAG a soupravami od španělského výrobce CAF.