Tato AI analyzovala dostupná data o hodnotách a preferencích u milovníků řemeslného piva, kteří dosáhli věku 20 až 50 let. V dalším kroku navrhla chutě a aromata, která budou lahodit různým generacím.
Následovali ochutnávači, kteří v chatovacím rozhraní posílali úpravy, co do intenzity barvy či použití přírodních barviv – až vznikly finální receptury.
Nová a v posledních letech výrazně produktová řada se skládá ze čtyř edic piv, z nichž každá reprezentuje jednu generaci. Edici určenou pro dvacátníky tvoří narůžovělá IPA s ovocným aroma a jemnější chutí, zatímco pivo pro padesátníky je robustní a výrazný belgický Strong Dark Ale.
ExportMag.cz: Výrobce tradiční slivovice ze Zlínska oslavil 100 let a začíná prodávat i do zahraničí
Zejména v posledních letech má mladší generace stále větší zájem o lokální a originální produkty. Ačkoli mainstreamová piva stále dominují objemem prodeje, spotřebitelé čím dál častěji vyhledávají nové chutě, stylové balení a příběh spojený s výrobou. Počet malých pivovarů se po deregulaci v 90. letech znásobil a dnes v zemi působí více než 500 craft pivovarů.
Navzdory sílící domácí konkurenci zůstává na trhu prostor i pro kvalitní zahraniční řemeslná piva, jejichž importu se věnuje řada obchodních společností a specializovaných pivoték.
Podnikáte v pivovarnictví a zvažujete rozšířit své obchodní aktivity na Dálný východ? Neváhejte oslovit zahraniční kancelář CzechTrade Japonsko. Pomůže vám navázat nové obchodní kontakty.