Portfolio japonské automobilky tvoří pětice elektromobilů a jeden model FCV pod brandem Toyota, společně s dvojicí elektromobilů vyšší třídy značky Lexus.
Ve shodě se strategií, jež byla představena v první polovině tohoto roku, se však Toyota chystá do budoucna více přizpůsobovat potřebám jednotlivých trhů a s ohledem na zelenou politiku EU má v plánu nabídku bezemisních vozidel na starém kontinentu v nejbližších třech letech zdvojnásobit. Skoro dvacítka modelů všech kategorií začátkem druhé poloviny této dekády bude generovat minimálně 20 % všech evropských prodejů.
Elektrifikace nabídky Toyoty v Evropě by ve srovnání s jinými regiony měla být rychlejší i do budoucna. Zatímco globálně mají být všechny modely značky Lexus bezemisní do roku 2035, v Evropě tomu bude již o pět let dříve. Dekarbonizace se má dále týká i výroby a logistiky. Zatímco na všech trzích se chystá Toyota dosáhnout uhlíkové neutrality do roku 2050, v Evropě tomu má být již v roce 2040. Hlavní roli pak mají hrát kamiony na vodíkový pohon, které budou exkluzivně obstarávat hlavní distribuční síť.