Jde o část dlouhodobé strategie transformace z tradičního telekomunikačního operátora na poskytovatele služeb digitální platformy. Jeho UI značka s názvem „ixi“ nabízí služby založené na UI pro předpovědi sportovních zápasů, zákaznická call centra, správu malých podniků a doporučení obsahu, uvádí LG Uplus.
Sportovní fanoušci budou moci získat kurzy na všechny hry na nadcházejícím mistrovství světa v roce 2022 na platformě společnosti SPORKI, zatímco její callbot kontaktního centra pro umělou inteligenci (AICC) pomůže místním majitelům maloobchodů vyřizovat telefonáty zákazníků či vést účetnictví.
Služba AICC bude využívána také v zákaznickém centru LG Uplus, kde UI převede hlas na text, analyzuje dotaz a vyhledá nejlepší odpověď. Služba UI navíc pomůže zákazníkům LG Uplus vybrat televizní seriály, filmy a různé pořady na základě jejich preferencí a historie sledování.
Firma Altron dodává na Blízký východ odolné cloudové kontejnery
„Naše nová značka ,ixi‘ symbolizuje naši ambici změnit každodenní životy našich zákazníků pomocí našich služeb založených na UI a datech,“ řekl Hwang Kyu-byul, ředitel datové sekce společnosti (CDO). „Doufáme, že nová značka obohatí účast našich zákazníků na našich službách.“
Minulý měsíc společnost LG Uplus oznámila své plány na reorganizaci svých současných a budoucích klíčových služeb v rámci čtyř hlavních pilířů platformy zaměřených na témata životního stylu, zábavy, rodičovství a webu 3.0. Společnost také uvedla, že rozšíří své netelekomunikační obchodní portfolio tak, aby do roku 2027 představovalo až 40 % celkových tržeb.