Zájem roste trojciferným tempem. Tento trend odráží nový směr cestovního ruchu, protože spotřebitelé odcházejí od tradičních zájezdových skupin a navíc omezení proti šíření covidu-19 činí pobyty v přírodě na krátké vzdálenosti pro obyvatele města atraktivnější. Zvyšuje se také zájem o outdoorové aktivity a sporty, což otevírá řadu nových možností pro cestovní kanceláře, které se na outdoorové zájezdy specializují.
Čínský trh s kempingem a outdoorovými aktivitami má značný prostor k růstu. Podle americké kempingové asociace Kampground je míra účasti Američanů na outdoorových aktivitách přes 50 %. V Číně zůstává pod 10 %.
Životní úroveň mladých Číňanů neustále roste a mladší generace touží po návratu k přírodě. Očekává se tak, že outdoorové aktivity a sporty budou pokračovat ve své vzestupné trajektorii, což představuje nový růstový trh pro zahraniční, a tedy i české, firmy.