Pandemie ovlivňuje americký reklamní trh – klesají tržby a roste počet propuštěných zaměstnanců

Reklamní trh v USA je výrazně poškozen vlivem pandemie.

Jedním ze sektorů, které probíhající pandemie ovlivňuje poměrně významně, je reklamní průmysl. Dle aktuálních predikcí se letos výdaje na reklamu a marketing v USA propadnou až o 25 % a na původní úroveň se vrátí nejdříve v roce 2023. Například Omnicom Group, jedna z největších společností v oboru se sídlem v New Yorku, již oznámila ztrátu 24 milionů dolarů za druhé čtvrtletí letošního roku a propuštění několika tisíc zaměstnanců. Dle výzkumné společnost Forrester by tento průmysl mohl v letech 2020 až 2021 propustit celkem až 52 tisíc zaměstnanců.

Zdroj: www.nytimes.com
Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade New York

Pravidelné novinky e-mailem