Peruánský veletrh Lima Games Week se letos odehraje digitálně

Třetí ročník festivalu pro peruánskou hráčskou komunitu se uskuteční od 21. do 25. července. Nebudou tu chybět soutěže a turnaje s trofejemi v hodnotě přes 33 tisíc dolarů pro 13 hráčských komunit, obsahová část s dokumenty a reportážemi o nejnovějším vybavení a o osobnostech gamingu, ani prodejní část s merchandisingem. Pro tu letos organizátoři zrenovovali Marketplace tak, aby přesně odpovídal potřebám hráčů a umožnil snadné vyhledávání dle stylu videoher.

Festival se bude přenášet přes obecně přístupnou platformu Facebook Gaming, díky čemuž se dosah loni vyšplhal na šest milionů uživatelů a 35 tisícům sledujících v jednom okamžiku. Sponzorem letošního ročníku je obchod s elektronikou La Curacao, který, stejně jako celý hráčský průmysl zažil od počátku pandemie obrovský nárůst tržeb. Svou přítomnost potvrdily i další značky z oblasti, například Legion od Lenovo. Čím dál tím více komerčních značek v dnešní době začíná chápat, že i hráčská komunita se změnila a pohybují se v ní mladí profesionálové, kteří nesledují televizi, ale jsou silně přítomni v online prostředí. Pořadatelé festivalu si online verzi oblíbili a do budoucna návrat k plně prezenčnímu způsobu neplánují, uvažuje se spíše o kombinaci obou. 

Zdroj: https://gestion.pe
Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade Peru.




• Oblasti podnikání: Design | Investice | Služby | Software a ICT služby
• Teritorium: Peru