Samoobslužné obchody na pracovištích v Nizozemsku expandují

Albert Heijn (AH) a Selecta chtějí novým konceptem nabídnout více pestré stravy na pracovišti.

24058992120.jpgNizozemský koncern Albert Heijn uzavřel partnerství se Selecta Nederland. Obě společnosti chtějí na minimálně stovce pracovišť otevřít bezpilotní obchody pro zaměstnance. Albert Heijn si od tohoto kroku slibuje rozvoj byznysu.

Záměrem je, aby mikrotrhy Foodie, které provozuje společnost Selecta, byly obohaceny o produkty Albert Heijn. Tím se vytváří nový koncept, kterým obě strany reagují na potřebu pestré a zdravé stravy na pracovišti. V nadcházejícím roce chtějí obě společnosti otevřít stovku těchto AH obchodů v kancelářích, ale například také v nemocnicích a vzdělávacích institucích. Generální ředitelka Marit van Egmond z Albert Heijn říká: „V Nizozemsku a Vlámsku stále existuje spousta příležitostí k dalšímu rozšiřování naší sítě. Společně se společností Selecta reagujeme na aktuální vývoj v pracovním prostředí. S tímto inovativním konceptem AH to go činíme další krok ve světě spotřeby mimo domov.“

Podle AH je nový koncept šitý na míru společnostem a zohledňuje přání organizací, které stále více hledají flexibilitu při nabízení jídla a pití svým zaměstnancům. Jedná se o bezpilotní obchody, kde mohou zaměstnanci platit pomocí automatického skenování. Záměrem je, aby se tento koncept v příštím roce dále rozšířil.

Selecta je považována za lídra evropského trhu v oblasti samoobslužných konceptů pro jídlo a pití na pracovišti. Společnost má nyní v Evropě více než 200 poboček Foodie.

Zpracoval kolektiv zahraniční kanceláře CzechTrade Benelux. 
Zdroj: www.twinklemagazine.nl

Pravidelné novinky e-mailem