Vzhledem k tomu, že se město po nejnovější epidemii covidu-19 vrací k normálu, je káva opět na denním pořádku lidí ve městě.
Na konci května Šanghaj představila plán o 50 krocích, který má pomoci domácím i zahraničním společnostem. Klíčovou součástí akčního plánu je stabilizace zahraničních investic a obchodu a také urychlení oživení spotřeby a investic. Specialisté budou přiděleni k poskytování služeb pro klíčové podniky financované ze zahraničí, aby obnovili práci a výrobu.
„Náš tým dokázal otevřít až 600 obchodů do 72 hodin od znovuotevření. A dnes ve městě provozujeme již 860 obchodů,“ řekl Leo Tsoi, generální ředitel Starbucks China. „Během let a navzdory výzvám i obtížím, pokračujeme v investování a růstu. Je tu hodně investic, o které se snažíme,“ dodal Tsoi.
Digitrony slaví comeback. Český startup uspěl s technickou stavebnicí
Starbucks bude nadále investovat na čínském trhu. Do konce roku 2022 chce v Číně otevřít 6000 obchodů. Bude pokračovat ve výstavbě China Coffee Innovation Park v Kunshanu. Tena se náchází v provincii Ťiang-su ve východní Číně. Společnosti pomůže zefektivnit její dodavatelský řetězec a vybudovat v zemi zelenější kávový průmysl.
Během vypuknutí další vlny covidu-19 v Šanghaji bylo stravování jedním z nejpostiženějších průmyslových odvětví. Nyní ale své obchody ve městě znovu otevřely Starbucks, Tim Hortons, Costa Coffee a další řetězce.