Tržby italské skupiny Calzedonia dosáhly hodnoty 2,5 miliardy eur

Skupině se daří v online prodejích a v také v expanzi kamenných prodejen.

Značky skupiny jako Calzedonia, Intimissimi, Tezenis či Falconeri, jsou přítomny na více než 50 světových trzích. Obrat skupiny Calzedonia v roce 2021 vykázal růst a dosáhl hodnoty 2,5 miliardy eur. Oproti pandemickému roku 2020 se tržby zvýšily o 29,1 %, dosáhly hodnoty 1,9 miliardy eur. Růst oproti obratu roku 2019 je rovných 3,9 %. Podíl zahraničního obratu je 56 %.

Ilustrační fotografie

Skupině se velmi daří v oblasti e-commerce, kde tržby neustále rostou. V loňském roce výrazně investovala do technologických a digitálních infrastruktur s cílem synergicky integrovat síť prodejních míst a on-line prodejů s cílem nabídnout spotřebiteli širokou škálu nákupních alternativ vhodných pro různé místní kontexty.

Roste i počet poboček jak v Itálii, tak v zahraničí. V průběhu roku 2021 skupina otevřela 176 nových poboček, z toho 139 v zahraničí. Celkově má skupina 5076 prodejen, z toho 3288 v zahraničí a 1788 v Itálii. Aktuálně je přítomna 55 zemích. 

Skupina má v úmyslu uplatňovat politiku konsolidace na hlavních evropských trzích, přičemž se také zaměřuje na otevírání nových prodejen na americkém trhu.

Zdroj: ANSA
Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade Itálie.

• Témata: Ekonomika ve světě
• Oblasti podnikání: E-commerce | Investice | Obchod
• Teritorium: Evropa | Itálie | Zahraničí