Se 13 krytými výstavními halami se může pochlubit výstavní plochou více než 360 000 metrů čtverečních. Autosalonu se účastní na 1 000 podniků z 20 zemí a regionů a vystaveno je kolem 1 500 vozidel.
Volkswagen, nejprodávanější mezinárodní výrobce automobilů v Číně, představuje velkou řadu modelů, včetně 20 plně nebo částečně elektrických. V loňském roce prodala německá automobilka BMW AG v Číně 790 000 vozů. To je více než jedna třetina její celosvětové produkce. Toyota na autosalonu v Šanghaji předvádí čtyři elektrické modely. Do roku 2026 jich uvede nejméně 10, aby dosáhla svého celosvětového cíle prodat 1,5 milionu elektrovozů, přičemž Čína bude jedním z předních trhů.
V prvním čtvrtletí roku 2023 se v Číně prodalo 6,08 milionu vozů, meziročně o 6,7 procenta méně. Prodeje v březnu však zaznamenaly stoupající trajektorii s 2,5 milionu prodaných kusů, což je o 9,7 procenta meziročně více.
ExportMag.cz: Digitrony slaví comeback. Český startup uspěl s technickou stavebnicí
Nová energetická vozidla byla hnací silou. V březnu jejich prodeje dosáhly 653 000 kusů, což představuje meziroční nárůst o 34,8 procenta. Letos by jich v Číně mělo být prodáno až 9 milionů kusů, vloni to bylo 6,9 milionu.