Zmíněný typ vagónu se v Srbsku vyrábí poprvé a dle vyjádření výrobce patří k nejžádanějším nákladním vagónům na světě. „Jedná se o produkci intermodulárního vagónu SGNSS. Po pečlivé analýze trhu jsme se rozhodli soustředit na výrobu tohoto typu, neboť po tomto vagónu evidujeme poptávku jak v Evropě, tak i na domácím trhu. V převozu kontejnerů vidíme budoucnost železniční dopravy,“ uvedl Svetozar Bugarin, generální ředitel firmy FŽV Želvoz, jenž je poslední 3 roky vlastníkem továrny FŠV Goša.
V továrně FŠV Goša byla výroba železničních vagónů obnovena po pěti letech od chvíle, kdy podnik vyhlásil bankrot. V té době byla vlastníkem slovenská firma ŽOS Trnava. Po několikaměsíčních stávkách, kdy vedení společnosti nebylo schopné svým zaměstnancům vyplácet mzdy, následoval prodej továrny firmě Želvoz.
Jak uvádí Svetozar Bugarin, v procesu vývoje a výroby nového typu vagónu byly zapojeny pouze srbské společnosti. Jedinou výjimku tvoří společnost, která prováděla konečnou certifikaci samotného vagónu. Jeho výhodou je i skutečnost, že může být modifikován na transport chladících kontejnerů, které během přepravy vyžadují přísun elektrické energie.
V současné době továrna vyrobí měsíčně pět až deset vagónů, nicméně v blízké budoucnosti očekávají nárůst až na čtyřnásobek.