Začal letošní CyberFOSIS na podporu malých chilských podniků

Platforma původně vznikla z menší, zvané Mercado Providencia, která nabízela výrobky 5 společností tvořících její jádro.

Digitální platforma CyberFOSIS funguje jako „virtuální výloha“ pro střední a malé chilské podniky, které nemohly v době pandemie rozvíjet svoje obchodní aktivity. Více než 570 firem z celé země se rozhodlo zúčastnit této akce, aby tak podpořilo reaktivaci svých podniků i v době stále trvající celosvětové krize.

Platforma původně vznikla z menší, zvané Mercado Providencia, která nabízela výrobky 5 společností tvořících její jádro. Pomocí této platformy vystavovali svoje výrobky, především z oborů papírnictví, dětských hraček a kosmetiky. Prostřednictvím nové platformy chce vláda pomoci těmto podnikům postavit se zpět na nohy po těžké a dlouhé karanténě, která v zemi od března minulého roku zavládla. „Virtuální vitrína“ FOSIS nabídne více než 500 firmám možnost ukázat své výrobky a získat nové zákazníky.

Projekt je možné sledovat na internetových stránkách www.cyberfosis.gob.cl, kde jsou také všechna důležitá data o jednotlivých podnicích a majitelích, stejně jako jejich kontakty. V aktuální době je velmi důležité přizpůsobit se obchodování po internetu. Již v roce 2020 bylo v Chile k dispozici 3 verze CyberFOSIS, kterého se během celého roku zúčastnilo více než tisíc podnikatelů a prodaly se produkty za více než 220 milionů pesos (přes 6 milionů korun).

Na letošním CyberFOSIS bude možné najít 8 odvětví: šperky a dárky, řemeslné výrobky, kosmetiku, výrobky pro domácnost, dětské hračky, služby a obuv. Všichni podnikatelé, kteří se této akce účastní, jsou podporování prostřednictvím FOSIS (fond sociálních investic). V tomto roce se zúčastnilo více než 29 tisíc podnikatelů s celkovým obratem ve výši 24 miliard pesos (přibližně 720 milionů korun).

Zpracoval tým pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade Chile.

Zdroj: Gobierno de Chile




• Teritorium: Amerika | Chile | Zahraničí