Pro analýzu byly použity data za období červenec 2020 –červen 2021, které se porovnávaly se stejným obdobím roku 2019. Muži s měsíčním příjmem přes 300 tis. RUB (přes 3,5 tis. EUR) v Moskvě utrácejí dvakrát více, než ženy se stejným příjmem.
Nejaktivněji utrácejí muži i ženy ve věku 35-44 let. Průměrný účet za oblečení a obuv v širším centru Moskvy dle dat analýzy vzrostl v porovnání s rokem 2019 o 21 % a dosáhl 44,3 tis. RUB (přes 520 EUR), účty v restauracích a kavárnách se zvýšily o 22 % na bezmála 2 tis. RUB (přes 23 EUR).
Z analýzy dále plyne, že se během pandemie se u obyvatelstva zformoval kladný vztah k nákupu na online obchodech, tj. více než dvě třetiny respondentů neodmítají možnost nákupu přes internet. Např., růst prodejů v internetovém obchodě CUM (centrální universální obchod), který se nachází v centru Moskvy , činil zhruba 90 %. Nejpopulárnějšími znáčky v 2020-2021 u moskvanů byly „Louis Vuitton“, „Chanel“ a „Zara“ (v roce 2019 byly „Louis Vuitton“, „Chanel“, „Bosco“ a „Dior“).