Známou Michigan Avenue v Chicagu čeká v budoucnu obnova

Na krizi velkých maloobchodních ploch má vliv růst online nákupů, urychlovačem pak byla pandemie koronaviru.

Na konci loňského roku bylo uvolněno 10,5 % z více než 3,3 milionu čtverečních stop maloobchodní plochy na Mag Mile, což je nárůst o 7,4 % oproti roku 2019. Nadcházející avizované odchody Macy’s a Gap posunou tuto sazbu ještě výše, na nejméně 16,5 %. Experti se shodují, že je třeba chicagskou Michigan Avenue upravit tak, aby se stala zážitkem, který přesahuje nákupy, pohostinství a prohlídku památek.

Vzhledem k tomu, že se v posledním desetiletí nakupování přesunuje do oblasti online, maloobchodníci si uvědomili, že kamenné obchody musí zákazníkům poskytnout něco, co jim online nabídky neposkytnou. Příkladem je Starbucks a Apple, kteří posunují návštěvu směrem k zážitku. Nejznámější bulvár v Chicagu by se tak v budoucnu mohl stát prostorem plným galerií nebo netradičních uměleckých instalací. Programy přátelské k rodině by mohly přilákat nové spotřebitele a možná dokonce vytvořit jiný druh energie.

Zpracoval kolektiv zahraniční kanceláře CzechTrade USA, Chicago. 
Zdroj: www.chicagobusiness.com

Pravidelné novinky e-mailem