39 německých firem loví v Česku nové dodavatele

11. 3. 2019 | Zdroj: CzechTrade

V polovině května se v Plzni opět setká stovka českých výrobců s nákupčími německých firem, které do České republiky pravidelně přijíždějí hledat nové dodavatele na akci Sourcing Day Tschechien 2019. Jedná se vůbec o největší tuzemskou akci svého druhu, na které se potkají nákupčí německých firem s předem vybranými českými firmami.

Organizátorem je Agentura CzechTrade ve spolupráci se Spolkovým svazem nákupu, materiálového hospodářství a logistiky (BME). „V letošním roce registrujeme ze strany německých nákupčí vůbec rekordní zájem o naše firmy. Ačkoliv německé ekonomika neroste takovým tempem, jako v předchozích letech, spolková vláda stále počítá se solidním růstem okolo 1% HDP a zatím nesledujeme výraznější propad poptávky u německých odběratelů“, komentuje aktuální situaci největší evropské ekonomiky Adam Jareš, ředitel německého zastoupení CzechTrade v Düsseldorfu, které akci připravuje již po deváté v řadě.

Německé firmy poptávají dodavatele zejména v kovozpracujícím, plastikářském průmyslu a elektrotechnickém průmyslu. Letos jsou mezi nimi například firma Sennheiser, známý výrobce spotřební audiotechniky, jeden z největších výrobců stavebních strojů na světě firma Liebherr nebo MIWE, významný výrobce pekařských pecí.

„Principem Sourcing Days je, že do Česka přivezeme nákupčí, kteří stojí o spolupráci s našimi firmami. Dodavatelé jsou předem vybráni nákupčími na základě profilů, což zvyšuje pravděpodobnost úspěchu,“ popisuje formát akce generální ředitel agentury CzechTrade Radomil Doležal a dodává: „Firmy nám potvrdily, že díky Sourcing Days v minulosti uzavřely kontrakty v řádech milionů euro.“

Jeho slova potvrzuje i obchodní ředitel strojírenské firmy ŠKODA TVC Jiří Markvart: „Na jedno místo se sjedou partneři, kteří chtějí něco konkrétního. Ostatními druhy akvizic, prostřednictvím internetu nebo veletrhů, oslovujete vždy nějaký okruh potenciálních zákazníků a nevíte, jestli mají zájem, nebo ne.“  

Firmy mají možnost hlásit se do 22. března!

Informaci, jak se na akci přihlásit a konkrétní seznam poptávek najdete na webu agentury CzechTrade.

Tisknout Vaše hodnocení:

Štítky článků

Související články

Diskuse k článku

+ Nový příspěvek