BBVA mění své logo a sjednocuje svou značku po celém světě (kromě Turecka)

24. 4. 2019 | Zdroj: CzechTrade

  • Země: ES - Španělsko
  • Datum zveřejnění: 24.04.2019

BBVA upravuje svou marketingovou image. Jedná se o aktualizaci loga a sjednocení své značky na všech trzích. V logu se změna projeví primárně v podobě písma a mírně také v pozici písmene A, které představuje Argentaria. Toto logo bude postupně aktualizováno na budovách a korporátních materiálech. V nadcházejících měsících budou také odstraněna místní označení Argentině (Francés), USA (Compass), Mexiku (Bancomer) Peru (Continental) a všechny dceřiné společnosti ponesou jméno BBVA. Turecko bude jedinou zemí, kde bude změna znamenat přechod z Garanti na Garanti BBVA. V některých zemích, např. v Mexiku, se zástupci změny obávají, jelikož je jméno Bancomer velmi zakořeněno na trhu.

Zdroj: El País
Zpracoval tým zahraniční kanceláře CzechTrade Madrid

Souborové přílohy

Tisknout Vaše hodnocení: