Česká společnost provozuje moderní kontaktní centrum pro mobilního giganta Samsung

12. 7. 2019 | Zdroj: BusinessInfo.cz

Začátkem července 2019 proběhlo v Hradci Králové slavnostní otevření nového kontaktního centra společnosti Samsung. Kompletní komunikaci se zákazníky v něm zajišťuje česká firma Conectart.

Centrum disponuje řadou moderních technologií nebo prostorem, ve kterém mají operátoři k dispozici veškerou produktovou nabídku Samsung, mohou tak při řešení problémů se zákazníkem postupovat krok za krokem a mít fyzicky k dispozici stejný produkt. V nově otevřeném centru, jehož rekonstrukce se vyšplhala téměř na 5 milionů korun, funguje 40 pracovních míst.

„Kontaktní centrum funguje v nonstop režimu 24/7. Nonstop podpora mobilních produktů na kontaktním centru je globální projekt, od něhož si slibujeme zvýšení zákaznické spokojenosti a neustálou dostupnost. Vybavili jsme ho nejmodernějšími technologiemi a v rámci „Experience zóny“ jsou dostupné i všechny produkty Samsung, které jsou operátorům k dispozici,“ komentuje Jan Procházka, Head of Service, Samsung Electronics Czech and Slovak.

Kontaktní centrum Samsung o rozloze 463 m² v Hradci Králové je jedním z prvních, které kromě klasických kanálů jako telefon, email, webchat poskytuje podporu i přes WhatsApp aplikaci. Služba má mezi zákazníky velký ohlas, měsíčně na ní bez výrazné marketingové podpory zaznamenávají agenti přes 400 interakcí. Vedle toho kontaktní centrum poskytuje podporu prostřednictvím všech běžných kanálů (hovory, chat, email) a je schopné se po souhlasu zákazníka vzdáleně připojit na téměř všechna mobilní zařízení a TV.

„V kontaktním centru máme specialisty, kteří musí zvládat obsluhu všech komunikačních kanálů. Aby zákaznická péče probíhala opravdu bez problému, máme tu i Technického trenéra, který je celý den operátorům k dispozici pro řešení složitějších otázek. Průměrně hovor se zákazníkem kompletně vyřešíme do 6 minut, na emaily odpovídáme do 24 hodin a od systému 24/7 si slibujeme další zkrácení. Výkonnostně se dlouhodobě řadíme k TOP 3 nejlepších kontaktních center v rámci evropských zastoupení společnosti Samsung a dovolím si tvrdit, že tím pádem i mezi TOP technologická kontaktní centra na světě,“ dodává Petr Studnička, generální ředitel české společnosti Conectart.

Tisknout Vaše hodnocení:

Související články

Diskuse k článku

+ Nový příspěvek