České turistické kanceláře se úspěšně představily v Hongkongu

27. 5. 2019 | Zdroj: Ministerstvo zahraničních věcí (MZV)

Projekt ekonomické diplomacie s názvem „Czech Republic - Land of Stories“ se uskutečnil dne 22. května 2019 v hotelu Sheraton Hong Kong za přítomnosti šesti českých subjektů a téměř šedesáti zástupců místních turistických kanceláří. Partneři z Hongkongu získali přehled o tradičních i méně známých destinacích v naší zemi a během následujícího matchingu měli možnost projednat konkrétní podmínky zájezdů do České republiky.

Projekt zaměřený na prezentaci a business matching turistických kanceláří v Hongkongu připravila zahraniční kancelář CzechTourism v Hongkongu ve spolupráci s generálním konzulátem. V úvodu prezentace vystoupil generální konzul Jan Juchelka, který zdůraznil význam turistického ruchu pro naši zemi a podtrhl kulturní a historické bohatství, které zahraniční návštěvníci mohou v naší zemi vidět. Následovala prezentace ředitele kanceláře CzechTourism Hongkong Jana Urbana s vizuálním představením významných českých turistických destinací včetně tematických zájezdových okruhů.

 V další části představil zástupce Pražské informační služby turistická specifika Prahy a zástupkyně Quatar Airways pohodlné možnosti jak cestovat z Hongkongu do našeho hlavního města. Poté se představily jednotlivé české turistické kanceláře Eastern Europe Tours, Fashion Arena Prague Outlet, Cosmo Incentive a Abante, které nabídly tradiční i netradiční zájezdové zážitky v naší zemi.

Na prezentace navázala B2B jednání českých a zahraničních partnerů. Desítek jednání se zúčastnili místní partneři z turistických kanceláří, které již zájezdy do naší země realizují, ale přítomni byli i zástupci kanceláří bez těchto zkušeností. Mimořádný zájem byl například o nabídku české firmy, která zajišťuje romantické svatby na zámku nebo turistické balíčky s golfem. Pochopitelně trvá neutuchající zájem o české historické perly jako je Praha nebo Český Krumlov.

Projekt podpořil a současně potvrdil zájem o naší zemi jako prémiovou turistickou destinaci. Cestovatelé z Hongkongu se etablují z vyšší příjmové třídy, a tudíž mají vyšší ekonomický přínos pro naši zemi. Tomu odpovídala i jednání v hotelu Sheraton Hong Kong, kdy byl zájem o prémiové i netradiční segmenty turistického ruchu.  

Informace poskytnuta Generálním konzulátem České republiky v Hongkongu (Čína). Autor: Milan Vágner, konzul pro obchod a ekonomiku.

Tisknout Vaše hodnocení:

Štítky článků

Související články

Diskuse k článku

+ Nový příspěvek