CzechTrade poradí exportérům i na strojírenském veletrhu v Brně

6. 9. 2017 | Zdroj: CzechTrade

Chcete poradit s působením vaší firmy na zahraničních trzích? Příležitost řešit své plánované exportní aktivity mají vývozci také na 59. Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně. Zde se 10. října koná již tradiční Meeting Point za účasti ředitelů zahraničních kanceláří CzechTrade.

Export je jednou z klíčových oblastí české ekonomiky. Pomoci vývozcům se v rámci Mezinárodního strojírenského veletrhu (MSV) Brno věnují desítky seminářů, diskuzních fór či konferencí.

Jednou z nejvýznamnějších doprovodných akcí, která se koná druhý den veletrhu v Kongresovém centru BVV, je tradiční Meeting Point agentury CzechTrade. Na individuálních půlhodinových konzultacích s vedoucími zahraničních kanceláří CzechTrade dostanou vývozci možnost projednat exportní aktivity a seznámit se se specifiky trhů ve vybraných teritoriích.

„Naši zahraniční specialisté dlouhodobě působí přímo v teritoriích, znají aktuální dění na tamních trzích, exportní příležitosti, obchodní podmínky, zvyklosti, jazyk i kontakty. Exportérům otevírají více dveří, než by přineslo individuální snažení v neznámém prostředí. Pomohou s výběrem vhodných teritorií pro váš výrobek nebo službu, s nalezením obchodních partnerů, zhodnotí reálné šance na úspěch a doporučí, jak nejlépe postupovat,“ informuje CzechTrade.

Více o tom, na jaká teritoria je Meeting Point zaměřen, ale i detailní informace k tomu, jak a kdy se ke konzultacím přihlásit, si přečtěte v kalendáři akcí CzechTrade


Firmy mají nárok nejvíce na pět konzultací, přičemž délka každé z nich je třicet minut. Účast na akci je zdarma, ale zájemci se musejí přihlásit s dostatečným časovým předstihem. Pro rezervaci přesných termínů individuálních konzultací budou zástupci agentury podnikatele kontaktovat.

Zda je jejich obor činnosti perspektivní pro vybraný zahraniční trh, zjistí exportéři na www.czechtrade.cz. U profilu každé zahraniční kanceláře jsou uvedené obory, které jsou pro danou zemi klíčové.

Konzultace podnikatelům zároveň poskytuje i Klientské centrum pro export, jež je společnou aktivitou MPO, MZV a CzechTrade a firmám nabízí služby Jednotné zahraniční sítě ve více než devadesáti zemích světa.

Tisknout Vaše hodnocení:

Štítky článků

Související články

Diskuse k článku

+ Nový příspěvek