Destinační prezentace České republiky „Discover Czech Specials 2019“ v Jižní Koreji

29. 10. 2019 | Zdroj: Ministerstvo zahraničních věcí (MZV)

V rámci projektu na podporu ekonomické diplomacie se ve dnech od 21. do 23. října 2019 v Jižní Koreji uskutečnilo destinační představení českých společností a institucí pod názvem Roadshow Soul a Busan – turistická prezentace ČR a B2B workshop.

Více než dvacetičlenná skupina českých a korejských zástupců společností a institucí (Chateau Herálec, Hotel Imperial Karlovy Vary, Wine of Czech, Salón vín - Národní vinařské centrum, o.p.s., Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava, Statutární město Brno, Fasion Arena. Via FAOC s.r.o., Hotel Savoy Praha, SKYWALKERS Czech Republic s.r.o., FIT Ruums, WEBBEDS, PILSNER URQUELL - AE Brands, DMO Dolní Poohří, Chrám Chmele a Piva CZ, p.o., EUROSCOPE, Manufaktura - Český národní podnik s.r.o., Classy Praha s.r.o., Marlenka Korea, Happy Result Lab) v Soulu a Busanu prezentovala nabídku svých produktů, služeb či zážitkové turistiky v rámci společného jmenovatele „Discover Czech Specials 2019“.

Organizátory zdařilého programu byli pracovníci agentury CzechTourism, kteří spolu s pracovníky zastupitelského úřadu ČR v Soulu připravili pro korejské zájemce v obou městech hodnotný šestihodinový program včetně B2B jednání.

Prezentace v samotném hlavním městě proběhla v prestižním hotelu Four Seasons za účasti více jak 100 zástupců korejských cestovních kanceláří, medií a influencerů.  Akci navštívili pod vedením P. Fischera i účastníci delegace Výboru pro zahraniční vztahy, obranu a bezpečnost Senátu Parlamentu ČR, kteří v té době byli v Jižní Koreji na pracovní návštěvě.

Během B2B jednání v jihokorejském Busanu byli pak čeští účastníci překvapeni velkým zájmem  korejských turistických kanceláří o cesty do ČR mimo Prahu, tedy převážně do regionů svázaných se zajímavým příběhem. Jako důkaz  významu ČR jako oblíbené destinace jihokorejských turistů svědčí i úspěšné 5leté působení kanceláře CzechTourismu v Jižní Koreji.

Prezentace zcela jistě posílila povědomí o marketingové značce „Česká republika – země příběhů“, protože  ukázala ČR i v jiném světle než ji Korejci doposud znají. ČR by měla být vnímána jako průmyslově rozvinutá země, která však současně má podmínky pro  mimořádně atraktivní zážitkovou a volnočasovou  turistiku – Czech Specials.

Informace poskytnuta Zastupitelským úřadem České republiky v Soulu (Korejská republika). Autor: Pavel Kalina, vedoucí obchodně ekonomického úseku.

Tisknout Vaše hodnocení:

Štítky článků

Související články

Diskuse k článku

+ Nový příspěvek