Expanze hotelových gigantů na Středním východě

17. 12. 2018 | Zdroj: CzechTrade

  • Země: AE - Spojené arabské emiráty
  • Datum zveřejnění: 16.12.2018

617 projektů hotelové výstavby s kapacitou 180 097 hotelových pokojů, takový je aktuální stav projektů na Středním východě. Oproti předešlému roku se jedná o 8% nárůst projektů a 15% nárůst samotných hotelových pokojů.
Francouzská společnost AccorHotels je s plánovanými projekty hotelové výstavby na špici. Připadá na ni 102 projektů s celkovou kapacito 28 079 hotelových pokojů. Dalším značkou je Marriott International následující s 95 projekty a 21 083 pokoji a třetím je Hilton Worldwide, který má 90 projektů s kapacitou 25 888 pokojů. AccorHotels boduje se svou značkou Ibis, na kterou připadá 18 projektů a 5 861 pokojů, dále Novotel a 16 projektů s 5 204 pokoji. Marriott´s Courtyyard vlastní 21 projektů s 4 476 pokoji, dále Residence Inn s 16 projekty a 1 877 pokoji. Společnost Hilton Worldwide boduje se svou značkou Hilton Hotel & Resort s plánovanými 26 projekty s kapacitou 9 280 pokojů, následována značkou DboubleTree by Hilton s 25 projekty a 5 873 pokoji.
Střední východ tak zaznamenává první příčku mezi regiony na světě s projekty hotelové výstavby, kdy na jeden hotel připadá průměrně 291 pokojů. Projekty jsou poprvé od roku 2013 po pěti letech na vzestupu a překonávají tak vývoj hotelové výstavby v letech 2007 – 2008, který byl v Dubaji a Abu Dhabi. Státy, ve kterých je zaznamenán největší počet projektů jsou SAE s 223 projekty a 63 734 pokoji, následované Saudskou Arábií, s 214 projekty a 76 324 pokoji. Pokud jde o města samotná, první příčku si připisuje hlavní město Saudské Arábie, Rijád, s 61 projekty hotelové výstavby s kapacitou 11 574 pokojů.
Zahraniční kancelář CzechTrade Dubaj na tento trend reaguje, i pro rok 2019 má v plánu zařadit do kalendáře podporovaných akcí veletrh Hotel Show 2019 v září, a také stavební veletrh BIG 5 2019, v listopadu. Samozřejmostí jsou také nabízené individuální asistenční služby v podobě vyhledání a oslovení potenciálních obchodních partnerů, dodavatelů do hotelového sektoru.

Zpracoval kolektiv zahraniční kanceláře CzechTrade v Dubaji
Zdroj: https://www.arabianbusiness.com

Souborové přílohy

Tisknout Vaše hodnocení: